Snoop Dogg nawinął na bicie, wyprodukowanym przez Polaków

fot. Chi Modu

Napiszę od razu – nie jest to kawałek, który powstał w tym roku. Nie jest to nawet utwór, który zarejestrowany został w 2021 roku. „Hit Rappers” swoją premierę miał osiem lat temu. – „Do Snoopa dotarliśmy przez naszego ziomka ze Stanów” – wspomina Gorzki, pomysłodawca kawałka. „Pewnego dnia poszedł na jego koncert w Kalifornii. Opowiedział mu o akcji (mieliśmy już wówczas wokale Kurtisa Blow i Rakaa z Dilated Peoples) i poprosił, aby od razu nagrał swoje wersy na dyktafon. Snoop okazał się mega wyluzowanym kolesiem i zgodził się pomóc. Każdy z gości miał do zarapowania czwórkę. Warto dodać, że w utworze pojawiają się też m.in. PMD i syn Dr. Dre”. Utwór promuje akcję „Pomaganie jest trendy”. Więcej o tej szlachetnej akcji dla dzieci z autyzmem przeczytacie tutaj.

Piszę o Snoopie, gdyż dzisiaj w sieci pojawił się kolejny numer, za którego organizację odpowiada Gorzki. Oddaję mu więc głos: „Utwór jest protestem polskich i amerykańskich raperów przeciwko agresji jaka dotknęła Ukrainę. Kawałek ma pomóc w zgromadzeniu funduszy na budowę Domu Walecznej Matki, w którym schronienie, opiekę i pomoc medyczną otrzymają kobiety z dziećmi oraz kobiety w ciąży. Ośrodek ten chcemy stworzyć z uwagi na sytuację jak najszybciej. Myślimy też o nim długoterminowo, dlatego dziś jest on tworzony jako schronienie dla matek z dziećmi i kobiet w ciąży uciekających przed wojną w Ukrainie. Po jej ustaniu będzie on służył tej grupie kobiet i dzieci, uciekających przed agresją wszelaką”. W „No Fight” rapują: syn Ol Dirty Bastarda, Jeru the Damaja, Akrobatik, Skyzoo, Sticky Fingaz i kilku polskich raperów na czele z Bilonem. „No Fight” doczeka się swojej premiery także na kasetach magnetofonowych. Nakład limitowany – tylko 50 sztuk. Kasety zostaną wystawione na licytacje. Link niebawem znajdziecie tutaj.